Separuh daripada perbelanjaan pengiklanan tahunan disalurkan terus ke media sosial - Fahmi
Sebanyak RM2.5 bilion daripada RM4.5 bilion perbelanjaan pengiklanan (adex) tahunan disalurkan terus ke platform media sosial.
Fri Sep 06 2024
KKD seru usahawan PKS guna platform pengiklanan tempatan
Fahmi Fadzil berkata tindakan itu dapat membantu mengembalikan hasil perbelanjaan pengiklanan itu ke dalam kitaran ekonomi negara.
Thu Aug 10 2023
RUU digubal kembalikan perbelanjaan pengiklanan kepada organisasi media
KKD berhasrat menggubal RUU supaya hasil perbelanjaan pengiklanan sedikit sebanyak dikembalikan demi kelangsungan organisasi media di negara ini.
Mon Jul 31 2023
ADEX Digital Malaysia dijangka cecah RM1.3 bilion tahun ini
ADEX digital dan mudah alih telah mencatat peningkatan yang luar biasa manakala akhbar dan saluran televisyen percuma menyaksikan penurunan.
Fri Nov 16 2018